
Наскільки популярним буде такий товар, невідомо, але зірки вже переймають тренд на максимально голе тіло.
Напівпрозоре чорне боді, в якому Б'янка Цензорі святкувала на афтепаті "Греммі 2025", тепер доступне для покупки на сайті бренду Каньє Веста за $20. Цим жестом репер, здається, підтвердив давні чутки в медіа про те, що він використовує свою дружину як живий рекламний інструмент.
Кожен новий вихід Цензорі в максимально відвертих і скандальних вбраннях Каньє використовує для просування свого бізнесу і власних трендів. Наскільки успішні його спроби, можна судити з того, що все більше зірок обирають відверто сміливі образи у вигляді обтислих прозорих боді для появи на червоних доріжках. Навіть Кім Кардаш'ян, колишня дружина репера, все частіше наслідує стиль Б'янки.
Звертаючись до теми сайту, слід підкреслити, що жіноча колекція, що складається з одного елемента, наразі не готова до носіння. У той же час, чоловіча лінія нагадує мерч і представлена в трьох відтінках: чорному, білому та сірому. Відомі шкарпетки Yeezy pods також поповнилися двома новими кольорами.
Скандал, пов'язаний з витівкою Каньє та Б'янки на премії "Греммі 2025", де Цензорі з'явилася в повній оголеності, продовжує набирати популярності. Відомо, що Вест втратив контракт на $20 млн з розважальним центром у Токіо, де планував виступити в травні. Консервативні японці були приголомшені його вчинком, адже він змусив дружину виступити голою перед всім світом. За словами джерел, Каньє не сподівався на таку реакцію публіки.
Свого часу Вест уже стикався з втратою контрактів через власні витівки. Наприклад, 25 жовтня 2022 року бренд Adidas відмовився від співпраці з репером через його антисемітські висловлювання. Музикант працював з Adidas із 2013-го. Лінійка супердорогих кросівок Yeezy, які він створив спільно з компанією, стала неймовірно популярною і принесла йому, за різними підрахунками, не менше ніж $1,5 млрд.
#Антисемітизм #Бренд #Бізнес #Реклама #Консерватизм #Долар #Адідас #Товари #Нагорода Греммі #Музикант #Токіо #Каньє Вест #Реп #Кім Кардашян #Японський народ